Sunday, January 13, 2008

Pesan Buat Pejuang Muda Malingsialan : Usah Dilayan Propaganda Picisan Kerajaan

daripada anak muar, kampung batu pahat:

kalau saya ada di Malaysia sekarang, pasti saya tidak akan lepaskan peluang berjumpa DSAI.. saya kagum dengan semangat DSAI. masih ingat lagi saya sewaktu menghadiri temuduga disebuah pusat pengajian tinggi, panel bertanya saya, siapa tokoh politik Malaysia yang saya kagumi. tanpa takut atau gentar, saya menjawab nama DATO’ SERI ANWAR IBRAHIM. terus tercengang panel tu, then dia bertanya saya lagi, bukankan DSAI berada di penjara dan dituduh dengan rasuah (pada ketika itu DSAI masih dipenjara), itu pun awak masih kagumi? hujah saya satu sahaja.. saya ingin contohi semangatnya dan keberaniannya.. lantas panel hanya mengangguk sahaja. hehehe alhamdulillah saya berjaya dalam temuduga tu.saya dan Azizah tersenyum membaca catatan pengalaman ‘anak muar kampung batu pahat’. AlhamduliLlah sdr berjaya. ramai juga yang kecundang kerana bercakap benar.. :) terus saja berjuang demi kebenaran.

daripada NewRule eelHumm:

Salam ‘alaik ya dato’ seri…Salam Hijratunnabi 1429H….Nak mencadangkan kepada biro multimedia n penerangan PKR agar dapat mengoptimumkan penguasaan wadah maya diinternet bagi menghalang n menangkis dakyah2 pihak Laknat UMNO/BN..Penerbitan pengakuan FITNAH/BERBAYAR oleh beruk2 umno ttg hubungn Homo n seksual DSAI sedang hangat disebarkan di lamn YouTube…mmg tersangat bodoh semua2 video2 yang ditayangkan..akan tetapi akan sedikit sebanyak akn menggoyahkan prinsip pada jiwa mereka yang menonton clips videos tersebut…terutamanya mereka yang still baru nak berjinak2 dgn parti PKR…Dakyah cube dilakukan oleh UMNO/BN yang haramnya sama dgn haramnya Zina & Khinzir itu…PKR prlu amik tindakan segera menangkis dakyah…myb boleh hack jer YouTube Jap then..bersihkan ia dari anasir JIJIK UMNO/BN…then buke semula…Thanx…Membangun Bersama Islam…Reformasi…Islamisasi seiiring Inteligenisasi…

newrule eelhum merasa sedikit gundah kerana pemfitnah Umno, BN dan BTN meningkatkan serangan terhadap saya. Jangan gusar kerana sudah 10 tahun mereka usahakan dengan biaya tauke judi. kita tumpu dengan agenda membangun umat dan negara. Usah dilayan propaganda picisan.

ANWAR IBRAHIM

Source : Blog Anwar Ibrahim


Note : Kepada Warga Malingsialan, Jom Sume Kritisi Pemerintah Kerajaan yang Zalim dan Penuh Kelicikan. Jangan Diam Je !

Kalau Awak Masih Diam Je Melihat Kezaliman Itu, Berarti Awak Memang Moron Yang Sebenar-benar Moron !

No comments: